Merhaba güzel anneler.. Ben bugün 4+3 gebe olduğumu öğrendim ve geçen hafta bilmeden ertesi gün hapı almıştım 😔 Doktor kontrolünde hapın bebeğe zararı olabileceğini söyledi benim gibi bu ilacı kullanan var mı hamile olduğunu bilmeden ve ne gibi sonuçlarla karşılaştınız.???