Kızlar sağlık ocağına bugün kan verdim . Sonuç için Ankara halk sağlığı laboratuvarı hasta girişinden bakabilirsin, pazartesiye kadar bekleme istersen dediler, barkod verdiler ama giremiyorum. TC, barkod veya soyadı yanlış diyor? Basına gelen var mı ? E nabıza doktorum onaylamadan geçmiyor sanırım. Sonuç için pazartesiyide beklemek istemiyorum