Merhaba arkadaşlar dün kürtaj oldum ben 9 haftalık olması gerekiyordu bebeğin ama 8+1 de kalmış 1 hafta önce kalbi durmuş mecburen sonlandırmak zorunda kalındı. Doktorum sağlıksız gebelik olduğu için kalbi durmuştur dedi benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu acaba sonrasında sağlıklı gebelik geçiren ve doğum yapan.