Kızlar 3 gecedir uyuyamıyordum düzensiz sancılardan dün gece biraz daha düzenli gelmeye başladı adet sancısı gibi hastaneye gittik 2 cm açıklık var ama sancım yeterli değilmiş yatırayım istersen ama ilk doğumun olduğu için biraz süreç yavaş ilerler bu da seni burda yorar dedi doktor. Bende eve geldim işte şimdi de nişanım geldi çatı muayenesi olmuştum ondan sonra gelmesi de normalmiş. Süreçi nasıl hızlandırabilirim sizce açılma için neler yapmam lazım ?