-Selma- 37+2olduk bu agrı yarım saat sonra geciyor gün içinde de bazen oluyor dogum yakın mı demek anlamadım yaşayanşar var mı acaba
Asiiiii 35+3deyim erken doğum riski de vardı son 2 3 gündür aynı ağrı bendede var bazen rahimde inanılmaz bı acı oluyo çözmüş değilim 🙄