Minikanne32 Merhaba anneler daha dün test yaptım çif çizgi çıktı hastaneye gidemedim sadece sağlık ocağına gidip kan verdim değerim 97.60 çıktı dünden beri şiddetli karın ve bel ağrısı yaşıyorum normal mi aranızda yaşayan var mı ?