Merhabalar hanımlar 2.5 yaşında oğlum var ve 8 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim. Bulantı halsizlik iştahsızlık zor geçiyor ve kanamalarım oluyor ara ara korkuyorum. Sizlerin nasıl? Bu dönemde böyle şeyler yaşayanlar var mı? Sağ Salim bi doğsalardı 😇