Bugün gün verdi doktorum 8 kasıma ☺ sezeryan olucam öyle konuştuk normal doğsa 14 kasımda 40 haftası dolucakti 39.hafta alırım dedi normalde 38de alıyorum ama izne cikicam 8inde donucem o zaman yapabilirim dedi ama erken doğum riskim var ya erken gelirse napicam dedim acile gelirsin durumu anlatırsın sezeryan olacaktım dersin ama bazı doktorlar sezeryan yapmayabilir epilepsi de olsa kabul gormeyebilir dedi korktum napicam şimdi panik yapıyorum 🤢