Fulyaaa1 evlatkokusu0806 ben hala aynı kilo dayım. Nasıl almıyorum hayret bi durum bebiş de büyüyor oysaki 😂
Zeynepp97 evlatkokusu0806 Bende 18+1 deyim bu 16. Haftaya kadar hiç almadım diye seviniyordum ama 2 haftadır nasıl oldu da 3 4 kilo aldım anlamadım 😂 3 haftadır çok fazla yürüyüş yapmadığım için mi böyle oldu bilmiyorum ki 😂
Dmteyll 47yle hamile kaldım kusmaktan 45lere Kadar düşmüştüm yarin 18. Haftamiza giriyoruz dün tartıldım 49 çıktı ☺️