Poyrazin_annesi Meraba arkadaslar 20 haftaya gırdık bugun 4 gün ilerde gıdıyomuş bebek 328 gram dedı sizce normalmi
PrensesFiona Poyrazin_annesi Allah Allah canım ben 19+5 ken 326 gramdı. Doktorum önde gidiyor gibi bir şey demedi. Her şey gayet normal dedi çok şükür.
Fulyaaa1 Poyrazin_annesi ben 17+6 yım 17 cm 375 gr mız nasıl oluyor anlamadım önde gidiyor felan de demediler.
Busra2013 Poyrazin_annesi ay ben 19+3 pazartesı 20 olcm komtrolum var ınsallah benımde 300 gecmıstır cok korkuyorum gelısmemıstır dıe🥺
ozgese-s Bende bugün tam 20.haftama girdim benim de 1 hafta önden gidiyor geçen hafta 318.gr doktor 10 güne kadar normal dedi ☺️
izmirlitazeanne Busra2013 kaşar muz süt tüket 🥰 alıyordur inş en çok bunlar yararmış bebeğe. Bide stres yapma canım benim Allah’ın izniyle güzel besleniyordur o