Selam kızlar. Bu ikinci gebeliğim. 1. De düşük olmuştu. Kalbini dinledikten sonra
Şuan sat 2 Eylül. 5+4 de (uygulamaya göre) betam 13400 çıkmıştı. Haftaya da perşembe günü doktora gidicem. Kalp atışını duyar mıyım? Folik asit başlamak için geç mi kalıyorum acaba? Bide düşük yapanlar siz de de ya bu da düşerse diye korku var mı?