Merhaba kızlar, 6-7 haftalık hamileyim🥰 ama bugün doktor bir sağlıklı bebek var bi de bir kese daha var dedi ama içinde bebek var mı yok mu bilemiyoruz, belki olmaya çalıştı ama tutunamadı bilemiyoruz, haftaya tekrr gel bakalım dedi) sizce ikiz olma ihtimali var mı? belki daha geç oluştu ve daha küçüktür 🙈