Sblatc çatalı görünce bile içim ürperiyor ve bu durumdan çok rahatsız oluyorum. Ayrıca yatarak doğum yapan tek canlı da biziz Allah aşkına diğer memeli gruplarına bir bakın en yakın çevrenizde kedi köpek bile hareket ederek doğum yapıyor. Kıvranıyor çömeliyor eğiliyor gezenliyor. Çünkü doğum fizyolojik bir şey eskiden bu kadar tıp gelişmemişken kendi başına doğum yapan kadınlara sorun özellikle ya tarlada ya bağ da bahçede hep bi hareket halindeyken doğum anlatılır. Elbette şimdiki zaman ile kıyaslama yapamayız ama doğum fizyolojiktir ve anne bebek o an hangi pozisyonda rahatsa öyle devam edilmelidir diye düşünüyorum