Merhaba arkadaşlar.Bugün kontolümüz vardı. 28.haftama bugün girdim. Bende gebelik şekeri çıkmıştı 1 aydır diyet yapıyorum.Bebeğin suyu iyi.Benim şeker ölçüm değerlerim ve kilom normal.Sadece bebeğin karın çevresi ölçüme göre 1 hafta geride çıktı.Aynı durumu yaşayan var mı ne zaman düzeldi ? Düzelmesi için yapılabilecek birşey var mı ?