Adakbebek2020 Spinal olmuş bir anne olarak söylüyorum ki normalde canım çok tatlıdır ve üstelik belimde düzleşme de vardı. Doktorum bakalım dedi iğneyi yapmış haberim yoktu. İğne acısını daha hissetmedim. Korkuyordum ilk ameliyat, ilk doğumumdu genel istediğimi söyledim. Bebeğinde etkilenir ağlamaz dedi spinal olsun ozaman dedim ve İyiki demişim. Kesinlikle spinal öneriyorum. Bu arada spinalden sonra kafein içmeyi kesinlikle unutmayın o baş ağrısını çekmeyin ben unuttum siz unutmayın. Sağlıcakla yavrunuzu kucağınıza alırsın inşallah ☺️