Allah’ın izniyle bişey olmaz canım benim erken doğum riskim vardı doktorum hep 36 haftalığa kadar durması için çabaladı 36 dan sonra normal doğum haftası çünkü ama doğum anında solunum sıkıntısı olursa o zaman küveze alınıyormuş onun haricinde normal doğum haftası çünkü bende şimdi 37 haftalık oldum doğsun diye bekliyorum