zeynnn5441 Merhaba hanımlar bacağımı sivrisinek ısırmış galiba kolanya sürmek istiyorum sürülür mu hamileyken zararlı diyolar da
Yagmur00 zeynnn5441 benim kasıntı larımin yaralarımın ustune dokuyorum neden ne ıcın zararlı yanı nasıl bı zarara werıyor
Sarikan93 zeynnn5441 hayır canım değil sürülür ben göbekten iğne oluyorum hergün iğneden önce o bölgeyi kolominya ile dezenfekte ediyorum doktorum öyle yapmamı söylemişti zararlı olsa söylemezdi
AdenEva zeynnn5441 hem çok sevdiğimden hem de korona zamanı hastanede markette heryerde bol bol sürüyorum ne zararı olacak