Snm-sm agirlastikca bir yandan dogursam diyorsun bir yandan az daha dursunlar diyorsun 35+lari görürsünüz umarim ama şu an ki haftanizda sıkıntı degil ikiz gebe olarak buralara gelmekten guzel 😊 güzel düşünün stres yapmayin hayirlisi ne zamansa o zaman olir inşallah 🤲