Eda_nur_2733 Zor bir süreç olsa da hayırlısı böyleymiş diye düşünün. Ben bebek düşünmüyorken bir kerelik korunmasız ilişkiden hamile kaldım ama 8,5 haftalıkken kalbi durdu. O zaman Allah’ım elimden alacaktın madem neden boşuna sevindirdin dedim. Sonra da ya daha sonraki haftalarda olsaydı diye teselli bulmaya çalıştım. Her şeyin hayırlısı. Doğal akışına bırakın sağlıklı beslenin stres yapmayın💜