Kubrakles evet canım bende senelrdir para biriktirdim ama sıkıntılar oldugu için harcandı bu ara yine biriktirdim çeyrek alırım diye oda çıkıyo hiç inecege benzemiyolar şuan 1000 tl var biraz daha biriktirip kolye gibi bişi alöayı düşünüyorum kızıma ama bu fiyatlar hep degişiyo korkutuyo insan