Merhabalar.
37+5 im ilk defa çatı muayenesi oldum. Doktor 1,5 cm açılma ve yumuşama olduğunu söyledi. Pazartesi sabahtan direkt gel kanala girmiş mi bakalım vs dedi. Kanala girip girmediğini nasıl anlıyorlar? Bir de sizce doğum yakın mı bu açılmadan sonra fikrinizi paylaşırsanız sevinirim.