Habibe6 Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim şeker yükleme testi yapıldı 75 gr Açlık 91 1.saat 149 2.saat 139 Normal mi acaba henüz doktora göstermedim merak ediyorum
Aysezey Habibe6 bende dün yaptırdım. Açlık 83 , 1.saat 176 çıktı Açlık 90 a kadar normal dedi. Ama diğeri yüksek çıkmş 200 den sonrası korkutur bizi dedi.diyet uygula şimdilik dedi. Senin normal sanırım
Veraay60 Ben 75 gr içtim 1 saat sonunda 224′e fırladı resmen sizin iyi bence ama doktorunuza bir atın ne diycek
Veraay60 Aysezey yediklerime öğrendiğim andan beri dikkat ediyorum. Doktorumda 4 gün boyunca parmaktan açlık tokluk ölç bana at dedi öyle yapıcaz yüksek çıkarsa ona göre önlem alıncak
Serpil-Harun21 Hatırladığım kadarıyla normal bunlar benimkinde bu seviyelerde çıkmış olması gerekiyor gayet normal demişti
Veraay60 Aysezey teşekkür ederim. En başından beri dikkat ettiğim için zorlamadı çok şükür. Sadecee tatlı krizi zorluyor 😄😄
Aysezey Veraay60 o benide zorluyo. Dayanamayıp azck yiyorm sonrası çarpıntı fenalaşma. Ama azcık yani.bişi olmaz heralde 😆
Veraay60 Aysezey çarpıntı onunla mı alakalı acaba siz söyleyince bir düşündüm. Bende de oluyor çünkü 🤔 Ay neyse az kaldı inşallah sabredelim