Demetimufuk Selenaysss her insan farkli gercekten ama bir problem sebebiyle degilse ben normal dogumun dogru oldugunu dunuyorum o kadar essiz ve guzel bir duygu ki anlatamam
prensimibeklerkenn Selenaysss normalde rahat bi insanım bugüne kadar hiç alttan muayene de olmadım kasmam kendimi ama çok utanırım doktorum erkek ve genç bi doktor bakalım nolcak ama içimi rahatlattınız umarım sorunsuz kasılma dan geçer 🥰🌸
Nilsena Merhaba ben geçen hafta 2 kere gittim o kadar korktum ki yaptıramadım ama çok normal doğum istiyorum bu stresi nasıl atıcam aslında bence de acıma yok ama elimde olmadan ciddi korkuyorum kendimi geri çekiyorum ne yapacağım bilmiyorum 38+2
Selenaysss Nilsena bende stresten ter döktüm ama çatala yatınca bir rahatlama geldi ve çok dua ettim gerçekten stresli bir yer ama normal kasılma ve korku olması hakkımızda hayırlısı olsun rahatlamaya çalışın en azından yani sizi korkutan nedir🙏
ylzsa Selenaysss vall ben bugün girdim asırı dar dedi ve sezeryan günü aldık asırı acıdım hatta ..nasip diyorum
ylzsa Selenaysss benim yengemde aynısını söyledi valla burda o kadar olumsuz yorum okudum ki kimse keyfinden sezeryan olmak istemiyor normal dogurabilsek dogururuz zaten zorunlu sezeryan diye bişey var
Selenaysss ylzsa tabiki de öyle vücüt yapımız neye müsaitse o şekilde ilerleme için plan yapılıyor normal denildi ama herseyin hayırlısı ilerleyişte değişmede olabilir hazırlıklı olmak gerekiyor herseye🙏
H_myra1 Selenaysss ister istemez kesi yada dikiş oluyor ama daha sonra o kaybolup gidiyor iz vs kalmıyor sezeryandan dikişnden daha iyi benim ilk dogumda 6 2.sinde kesi olmadı ama yırtılma oldu 4 dişim oldu 1 hafta 15 gün içinde tamamen iyileşiyor 😊
Shnern Selenaysss kesikli normal daha iyiii tabiki iç dış dikişim vardı ama sorun ouypr ki hemen kalkıp yurumustum dikiş hissedilmiyor bile iğne de popona vurdukları gibi kinonuda hissetmiyosun