Umbilik Umarım kullanmak zorunda hissetmezsiniz. Benim oğlum da 48 günlük hem emiyor hem de lansinoh biberon kullanıyoruz. Ama ara sıra meme reddi yaşıyoruz, özellikle gazı ve uykusu varsa.