Kızlar bir düşüğüm var ve 2 senedir korunmuyoruz ikimizde gittik doktora gorunur biseyde yok en son doktor 3 ay verdi normal dene diye ve bu ay 3. Ayım ben yine adet oldum yine olmadı artık tedaviye baslicak sanırım lütfen dualarınıza benide katin çok yoruldum artık …