Merhaba arkadaşlar, morelim sıfır.😣 23haftamdayım çok şükür. İki gündür boğazım ağrıyor, gripe dönüşmesinden korkuyorun şişlik var sanki boğazımda. Kendime değil yavruma bişey olur diye korkuyorum. Siz böyle biçeyle karşılaştınızmı? Bebeğiniz sağ salim doğdu mu? Çok kötüyüm😢🥺