Bitterimmm Hamile annelerimizden isteyen herkesten dua istiyorum lütfen ayetel kürsi okur musunuz? Hatice ismim. Rabbim sağlıkla sıhhatle bu kez yavrularımın tutunmasını nasip etsin isteyen herkese de versin inşallah 🤲🏻
Oznurcakir Bitterimmm Allah yardımcım olsun inşallah canım benim ne zaman transfer olacaksın hayırlısı ile
Civcivinannesiii Bitterimmm bende tup ile gebeyim cok sukur.. rabbim sanada nasip etsin kardes saglikli sihhatli… 🤲🤲🥰🥰dogumlarimizida paylasmayi nasip etsin rabbim💜💜💜
Gamzeparlak1 Bitterimmm inşallah başarılı olur,sağlıklı kucağına almak nasip olur. Kalp atışı dinlerken gözlerinden yaşlar süzülür de mutlu olursun inşallah…
Oznurcakir Bitterimmm hayırlısı inşallah bende bugünlerde olacam🥰🤲şuan estrofem kullanıyorum . Siz hamgi asamadasnz
Busra_8 Bitterimmm okudum canım benim hayırlısıyla olur inşallah duada edeceğim rabbim gönlüne göre versin 🤗
Oznurcakir Bitterimmm 2 ekimden bu yana kullanıyorum şuan rahim kalinligim 8.7 mm bugün göründüm bı beş gün daha kullanmam gerekiyor
Deletedmom15262 Bitterimmm okudum canım Allah emeğinin karşılığını sağlıklı hayırlı evlatla taçlandırsın insallah 🌸🤲🏻