Minnikannee Merhaba arkadaşlar 🙋🏻♀️ 33+4 deyim doğuma az kaldı. Medipol mega hastanesinde Tuba Nadide Yılmaz hocanın takibindeyim. Tuba hocada doğum yapan var mı acaba? Tecrübelerinizi merak ediyorum 😇
incikinannesi Minnikannee Bende o hastaneye gidiyorum üstte kalsın diye yazdım canım sağlıkla gelsin 🌸
incikinannesi Minnikannee evet perinatolog Başak kaya hanıma gittim 2 kere serklaj ameliyatımı da o yaptı sagolsun bayan ekip istedim ilgileri herşeyleri çok güzeldi. Bugünde Songül kıyak hanıma gittim muayeneye o hastanede doğum yapıcam inşallah😌