Bitterkahve Asla oğluma isim bulamıyoruz. Hiçbir isme ısınamadık. Etramızda çok fazla bulunmayan ama çok da marjinal olmayan, ender duyulan modern bir işin istiyoruz. Var mı yardım edecek?
BuseArac Bitterkahve al bizden de o kadar. Tüm güzel isimler çevremizde toplanmış sanki 🤦🏻♀️ ilk oğlumun ismi Emir. 2. Bebek de erkek ve isim yok ,😬
incisu Bitterkahve doruk ,asil ,göktuğyağız,Alpaslan,birde karan ismi bunlar benim çok hoşuma gidiyor :)
hepoyleolurzaten Bitterkahve Oğlumun adı Arın Ata 💙 Batur ve Arkın çok duymadığım beğendiğim isimlerden 🤗
Happy-family BuseArac Pamir uyabilir size etraftada çok duyulan bı isim değil anlamını bilmiyorum ama fikir olsun 💕
denizinnannesi Bitterkahve ay bende bitürlü ismini icime sindiremedim eşim deniz diye tuturmus ne yapsam vazgecmedi benimde icime sinmiyor hem kiz hem erkek ismi olduğu icin ama bugun ruyadma umut ismini koyuyorduk😂
Bitterkahve denizinnannesi bence deniz ve umut ikisi de çok güzel isimler, ama bizim ailede ikisi de var
Surimsine Beyazıt ismini düşünüyordum sonra eşim Demir ismini çok istedi benimde aniden içim ısındı bu isme ve biz Demir ismini koyacağız ☺️
seval08 Bitterkahve Metehan 💙 oğluma Ömer Kaan koyacağım ama ikinci de erkek olursa adı Metehan olacak 😊
Calisananne25 Bitterkahve ben kuzey, Sarp, Atlas, Aras isimlerini beğeniyorum çok ama eşim bunları pek istemedi. En başta Aslan demiştik zaten öyle de kaldı Aslan olucak oğlumuzun ismi 🥰
Teusa Fonetigi güzel olmayan isimleri sevmiyorum pek. Batur, batin, çağın vs tuhaf isimler bence. Sade öz güzel. Biz Ege düşünüyoruz. Barış, Mete bunlar da güzel
Buket_dadas Bitterkahve bende de o sorun vardı saolsunnkaynatam kökden cözdğ adını bilge kağan koydular yavrumun🥰🧿🐥🐥🐥
EsengulC Bitterkahve ben oğlumun adını erdem koydum çok da severek koyduk eşimle aylarca baktıktan sonra😊