Dilaraa1 Kızlar yemeklerde biraz fazla kaçırsam hemen çarpıntım oluyor az önce kahvaltı ettim ayağa kalktım oturdum kalbim güm güm yaptı panikledim sizinde oluyor mu doktorum normal demişti ama korkuyorum ister istemez 🙄
1oguzannesi Dilaraa1 bende de oluyor cnm normal endişe etme hamilelikte çarpıntı da oluyo özellikle yemek sonrası hafif ve az yemeye calıs ben öyle rahatladım yoksa çarpıntidan duramıyodum günde 2 öğün yiyip çokça yemektense 4 öğün yiyip azar azar yiyorum eskisi gibi çarpıntim olmuyo
Deryaiso Normal canım bende de oluyor o her zaman korkma zaten nabzımız yüksek hamile olduğumuz için biraz dinlen yemeklerden sonra geçiyor yani bende öyle en azından