Lina111 Kızlar merhaba ; 37+5 deyim . Program 16 gün kaldığını gösteriyor . Sizce 9 ay 10 gün ekleyerek mi gösteriyor ? Yoksa tam 9 ay mı hesaplıyor ?
Lina111 Lina111 kız bebek bekliyorum . Kızlar 1 hafta erken doğarmış erkekler 9 ay 10 güne tamamlarmışya. ?
Kubra22062019 Lina111 program 280 gun yani tam 9 ay 10 gun olarak hesapliyo tabi ama daha erken yada daha gec olmasi her hamilelikte her bebekte farkli sonucta kiz erkek cokta farketmiyo
tirtilinannesii Lina111 40+0 ne gelen var ne giden ☺️bugün doktor randevum var bakalım neler olacak sezeryan istemiyorum suni sancıdan korkuyorum Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Defne0 Lina111 benimde kız 39+2 oldum burda 5 gün kaldı gösteriyor 40. Haftaya benim kızıka bi belirti vermiyor
Deryaisra Lina111 valla benim oğlum 38+5 te gelmişti suan kiz bekliyoruz🥰 36 yi bitirdik programda 40 haftaya ayarlı diye biliyorum
Suicmeyiunutma Lina111 Bende bugün 37 oldum tam. Sıfır açılmam var. Acaba açılmalar kaçıncı haftada başlıyor sizde var mı açılma sancı vs.