Annesininbitanesi1 Kızlar 32 haftada rapora çıkınca ödeme aylık mı yapılıyor yoksa toplu olarak Doğumdan sonra mı oluyor acaba
SayeMom Annesininbitanesi1 onu işvereninle görüşebilirsin onun onayladığı gün sayısına göre ödeme alacaksın cünkü
Burcuckmk Cikoo canim rapor parasi diye bisey kalmadi her ay maasini aliyorsun eskiden maasi kesip toplu para yatiyordu artik o kalkti aylik maaşını zamaninda aliyorsin
Cikoo Burcuckmk kamu da çalışıyorum yatmadı valla yakın zamanlarda doğum yapan arkdaşıma sordum oda benimde yatmadı sonradan aldım dedi
Kuzeyegemoms Bana her ay maaş gibi yatmadı o işyerine bağlı muhasebeci nasıl işlettiyse öyle oluyor. Doğumdan 1 hafta sonra yarısı yattı 8 hafta sonra diğer yarısı yatacakmış