Kuzum bende progestan 100 mg kullanıyorum 12 haftaya girdim ben ilk 6 +5 ile dokyora gittim o gğndn beri sabah 1 akşam 1 kullanıyorm. Bebeğin tuyunması için o iyi bişey korkma iç snein de düşğk tehlikrn var galba dikkat et çok yorma kendini ağır kaldırıma kollarını yukarı kaldırma sakın