rukiye1934 KIzlar bilgisi olan yazar mı nasıl kullanılır yapıp işe yarayan oldu mu çok merak ediyorum
Kubra2721 rukiye1934 dogum basladigi zaman suya koyuluyor o ot suyun icinde acildikca rahminde acildiginda inaniyor. 10 cm aciklik.olup dogumhaneye gecince ot sudan cikariliyor ot tekrar kuruyup eski haline donerken rahimde toparlaniyor 🤗 tabiki bi ot ise yaramaz bence kalpten inanmak ve bol dua etmek gerekir
Zeyyyn rukiye1934 sancılarım başladıktan sonra koydum biraz geç kaldım bile yani ama işe yaradı doğumdan sonrada sudan çıkarıp kurumaya bıraktım rahmimde kısa sürede toplandı inanarak yapmak en önemlisi bence sadece otdan beklenti değil sonuçta Allahtan istiyoruz gene dualar okuyoruz sonuçta
rukiye1934 Zeyyyn sancılarım var ama açılmam yok bunu evde mi yapıyoruz hangi duaları sureleri okuyarak yapıyoruz bilgi verir misin
Edadadada rukiye1934 iki doğumda da suya koydum sancılarım başladığında… Duaları var okuyup üflüyorsun suyun içine sudanda bi iki yudum içtim .. ikiside iki buçuk saatte doğdu 😂
rukiye1934 Edadadada ay nasıl heyecanlandım ağrılarım Aralık’larla geliyor yalancı sancı ise bu genede doğurur muyum😬😬 birde duaları neler acaba
Edadadada rukiye1934 rukiye1934 Felak , nas , Fatiha , Ayatel Kürsi , elemnesrah 😌 kendiniz okuyablirsenz kendiniz okuyamazsanz yanınızda ki kişi okusun uflesin . Siz bir yudum için inanarak gönülden yapın 🤲