inci_bebek06 Merhaba kızlar kaçıncı haftadasınız kaç kilo oldunuz kilo almaktan çekiniyorum 19 haftalığız 1.5 kilo aldım şuanda sizlerde durum nasıl son haftalarda çok alınırmış kimisi ne alemdesiniz
Yagmur00 inci_bebek06 3 ay verdim almadım sonra 1 ay da sabit kiloda kaldım en son 24 haftalık ken gıttım 5 aldım gecen tartılıdım aynı kılodaydım
gldn065807 inci_bebek06 16 haftam bitiyo 2500 kilo verdim hala almamışım 20 haftadan sonra alınır diyorlar ama bakalım
poyrazinannesi3547 inci_bebek06 rekor bende herhalde 😂😂ilk verdim bi kaç kilo sonra geri aldım 86.5 ’la hamile kaldım şuan 95 olmuşum 28 haftalık olduk inşallah artık çok almam görenlere hani göbek görünmüyo diyo deliriyorum iç karnım geniş diyedir yani
Esramertt inci_bebek06 son 3. Trimesrterdeyim 3 kilo aldım Allah’ım çok şükür 😅 kilom var zaten aklım çıkıyor kilo alcam diye
inci_bebek06 İyiymiş eski kilonuza mı düştünüz. Benim baya midem bulandı kustum kilom malesef hep sabit kaldı o yüzden tedirginim inşallah bebeklerimiz sağlıklı olur biz çok kilo almayız ☺️
gldn065807 inci_bebek06 yok canım zaten kilolu kalmadım 58.6 kalmıştım 56 düşmüştüm hala aynı benim aksine hiç mide bulantim olmadı çok aşırı yiyemesemde yedim yani
tugbaa_g inci_bebek06 ilk üç ay hiç kilo almadım ikinci trimesterda tam 10 kg aldım şu an üçüncü trimestera girdim bakalım devamında kaç kg alıcam 😂
Zeysezer inci_bebek06 22. Haftaya kadar 4.5 kilo aldım yarın 24 olcam tartılmadım hiç ama ben kendimi öyle kilo almış gibi ya da şiş hissetmiyorum şükür karnım büyüyo bi tek
Busra5106 Beybiik benee 16 haftaligim 2 kilo aldim cokmu diye düşünüyorum ben gebelihimden once 10 kilo verdim simdi geri almaya korkuyorum b
ilkgozagrimhavinim Buket_dadas ilk 25.haftaya kadar bende 7 kilo almıştım🙈 sonra kilo alımım durdu. Herkeste tam tersi olur son aylarda alırlar, bende aksi oldu 😅
Buket_dadas ilkgozagrimhavinim ay cidimisin ee suan hamilemisin kac aylık ve kac kilo oldu bebek yada dogdun mu kac kilo dogdu bebis
_Hayalim- inci_bebek06 ben ilk üç ay 10 kilo verdim şimdi 16 haftalık oldum eksi 10 ile devam ediyoruz🤭