Asafimmm ben de Yasemin hanıma gidiyorum 35.haftaya girmek üzereyim geçen hafta doğum ücretini konuştuk. Grand için 5bin 8 Eylül için 4 buçuk dedi ücretini her şey içinde. Bunlar sezaryen fiyatları benim bebeğim makat geliş olduğu için sezaryen ihtimali üzerinde durduk. Normal olursa gramdı önerdi ebelerinden dolayı ama sezaryen olursa her iki yer de uygun ebelerle bir işin olmayacak çünkü dedi. Bir de 8 eylülde ameliyathane çok yoğun olmuyor hemen sabah 8’de giriş yaparsın 9-9.30 gibi sezaryene başlarız ama grandda ameliyat için sıraya giriyoruz sıramız gelince alıyorlar dedi normalde grand istiyordum ama bu kısım yani bekleme olayı kafamı karıştırdı. Doktorumdan çok memnunum bu arada