Zehrabggg Kızlar selam 1 tane 10lu hastane çıkısı 2 takımda 0 ay alt üst takım aldım yeterli olurmu sizce
Cicekkiz1 Zehrabggg yeterli bence. Ben 2 adet 5 li hastane çıkışı bir tane de ne olur ne olmaz tulum koydum çantaya 😊
Zehrabggg Yagmur00 herkes öyle söylüyor canım banada yeterli dediler zaten giydikleri 1 ay diyorlar bende bi tane daha 5li alsammı diye kararsız kaldım
Yagmur00 Zehrabggg bence gerek yok canım bende zıbın aldım 5 6 tane yeni Dogan 5 li 10dıgerlernı buyuk aldım bıde ıkı uctane takım alcam 3 4 ay gecsın zate one gore yine alırım diye dusundum
Zehrabggg Yagmur00 ben aldım kuzum 3-6 aya kadar ama yenidoğan ne kadar lazım olur bilmediğimden sormak istedim dahada almayayım o zaman
Yagmur00 Zehrabggg alma bacım cok ıhtaycın olursa ver sıparıs gelsin okdar takma yano yetmes falan canım
Kerem_mom Ben 2 tane 10 lu aldım . Bi kaç tane de var küçük takım . İlk gebeliğim valla kafama göre aldım artık giyer giyemez bilemiyorum 😀