HicrHicran82 Mrb normalde 6hafta 4günlük hamileyim bugün doktora gittim 3gun geriden geldiğini söyledi doktor başına böyle bişey gelen oldumu çok tedirgin oldum…
blueberyy00 HicrHicran82 benim ilk 7. Haftadayken felan 1 hafta gerilik vardı zamanla 3 güne düştü sonra 1 güne düştü simdi 15. Haftamizdayiz bebişim gününü çoktan yakaladı ve öne bile geçti o yüzden hiç takılma
HicrHicran82 Ebruuuusalman çok sağolun tedirgin oldum haftaya kalbini duymamış lazımmış sizler duydunuzmu
Ebruuuusalman HicrHicran82 cok sukur duyduk 6+6 ken tabi doktor disari vermedi sesi kalp atisi var dedi 1 ay sonra cagrdi onsallah saglikla evlatlarimizi kucagimiza aliriz
HicrHicran82 blueberyy00 içim çok rahatladı çok teşekkür ederim hepimiz,sağlıkla kucağıma alalım ins…🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Gamzenlll HicrHicran82 inşallah duyarsınız benimde yarın kontrolüm var bakalım inşallah bizde duyabiliriz