Elifikiz Kızlar az önce gribim diye Zeytinyağı Bal Toz zencefil Karabiber Sarımsak Toz zerdeçal Karışımı yaptım azar azar karıştırdım hepsını içtim ıkı çay kaşığı ama zerdeçal gebelikte zararlıymış sanırım korktum bişi olur mu acaba 😔
Yagmur00 Elifikiz nıye yapıyorsun canım ya yapsaydın bir tawuk suyu limonlu ıcseydın bırseyın kalmazdı canım meyve yeseydi bol bol ne gerek war canım 29 yasındayım bu zamana kadar bitki cayi nedir bilemem yaw doktoruna danıs bı canım
Elsu26 Elifikiz ben yemeklere zerdeçal atarım hep bi çay kaşığı kadar hamilelikte zararlı olduğunu bilmiyordum 28 haftalık hamileyim bebeğimin gelişimi falan çok iyi ama bilemedim şimdi 🤔
DemetF Elifikiz bisey olmaz bi kereden ben cok severim zerdacali yogurda katip yiyodum megerse karin yaglarini eritiyomus yeme dediler bisey olmadi ama biraktm
Birmelekbiranne Elifikiz Bende iki gün pekme zerdeçal karıştırıp içtim. Fazlasının zararı var diye biliyorum ama bu gün doktoruma gideceğim sorarım buraya yazarım hem için rahatlamış olur.
Elifikiz Yagmur00 ilk defa içtim ya normalde çok dikkat ederim ama işte boşluğuma denk geldı zaten çok az içtim tadı çok kötü diye içmedim 😔
mutlugebeee Yagmur00 öyle bir konuşmuşsunuz ki sanki alkol içmiş🙊 bitki çayı bu ne güzel mis gibi doğal içecek, sizin dışardan aldığınız tavuk ne kadar hormonlu biliyor musunuz 🤦🏻♀️
Elifikiz Elsu26 ya bende bazen mercimek çorbasına atarım az ama boyle karısımda ilk defa içtim işte onuda bı kaç yerde zararlı oldugunu okuyunca tedirgin oldum çok
Elsu26 Elifikiz çok stres yapma kendine kaç haftalık hamilesin bir yudumdan bir şey olmaz bence kendini iyi hissetmezsen bi gidersin doktora
Birmelekbiranne Elifikiz Doktoruma sordum bir şey olmaz dedi. Herşeyde olduğu gibi fazlası zarardır biz de öyle fazla bir şekilde tüketmiyoruz zaten. İçin rahat olsun :)
Elifikiz Pirayeada önerilmeyen bitkiler arasında gördüm ama çayı yazıyodu aslında ben toz şeklinde kullandım
Pirayeada Elifikiz ben de toz şeklinde kullanıyorum. Bazen çorbaya atıyordum ama atmam artık 3 4 gündür kullandım yulaf ezmesi yoğurtla yediğim için atıyordum içine bence siz de çay olarak içmeyin. Bişey olmadı ama ne bilim ben pimpirikliyim bu konuda. Çünkü diğer gebeligimde kızılcık suyu iç enfeksiyona iyi gelir dediler erken doğum yaptım.
Elifikiz Pirayeada bi defa kullandım bende ve bende çok pimpirikliyimdir herşeye bakarım aslında buna da baktım ama bi sitede bi sakıncası oldugu kanıtlanmamıstır yazıyodu ona guvendım sonrada başka yerde sakıncalı olduğunu okuyunca moralım acayip bozuldu.
Pirayeada Elifikiz gebelikte dikkat etmek gerekiyor herkesin dediği şeyleri uygulamamak gerek doktor ne derse o