Ysmn1907 Arkadaşlar merhaba bende anne oldum sonunda bebeğimi kucağıma aldım çok şükür spinal sezeryan oldum çok başarılı geçti tabi zorlukları vardı hala da var sorularınız olursa yardımcı olurum herkese kolay doğumlar dilerim
Merveeayaz Ysmn1907 Bende pazartesi 38+1 de spinal sezeryan olucam nasıl ilerliyo anlatirmisiniz bu arada rabbim analı babalı büyütsün
Feyzabeyoglu Ysmn1907 bende isteğe bağlı sezeryan istiyorum Büyük ihtimal spinal olcak Her doğum şeklinin zorluğu var elbet ama insan yinede korkuyor. Doğum esnasında cekistirme falan hissettim diyen oluyor Siz hissettiniz mi çok korkuyorum bu duyguyu yaşamaktan