Ayseceferli Cinarimm___ bizde de ikili rakamlar artik uygulama 93 gosteriyo ama biz 37 ci haftamizda sezeryan olacagimiz icin 72 gun kaldi 🤗💙
Cinarimm___ secoz bir anca dogurmak istiyorum ya 😂 oglumu.kucama almak istiyorum kocam benden daha cok heycanli dogur ya diyo 😂😂
Ayseceferli Cinarimm___ ikinci bebis cabuk geldi ilk oglumda sezeryanla oldu aralarinda az zaman oldugu icin dikislerim yetdigi kadar bekliyicez umarim 37 den erken gelmez minik prens 😬