Burcu98 Merhaba 37+2 yim dünden beri yemek yesemde doymuyorum gibi hissediyorum yememiş gibi hiç neden acaba
2Mommom Burcu98 bende 39 haftaligim 37. Haftadan beri asiri bi istahim var,devamli agzima biseyler atmak istiyorum ama son bir kac gundur mide ynmasina korkuya yiyemiyorum bir cikmaza girdim resmen🙈
Dlkmrtt31 Bende şu an 17+1 deyim bende öyleyim yemek yedikten sonra yine yemek istiyomum hep aç gibiyim gece açlıktan uyuyamıyorum