Serpiiilllo Ikili tarama testi icin 12. Haftada gidiliyor diye biliyorum ama randevu bulamadim . Buldugum randevuya gore bebegim 11 +4 gunluk oluyor bakilabilir mi yinede bilgisibolanlar? Ve ikili tarama karindan mi oluyor yine?
Zeynepyazicicelik Serpiiilllo canım ben ne ikili ne üçlü yaptırmadım, sadece tek dörtlü test yaptırdım o diğerlerine göre daha kesin. 16.haftamda yaptırdım. İkili ve üçlü çok erken olduğu için yanılma payı çok çok fazla ve yaptırmak istiyosan da günü gününe tutması o kadar önemli değill
ozge07070 Serpiiilllo ultrasondan bakıyorlar canım ve kan veriyorsun kan sonucu özellerde 1 haftada çıkıyor devlette 15 gün falan sürüyor
sedaanne2021 Biz en son muayeneden 20 gün sonra gelin dedi. Son gittiğimizde 8 haftalıktım. Ama sordum biraz geç gelsem sıkıntı olur mu işten her zaman izin alamıyorum diye. Sıkıntı yok gelebilirsin şart değil o kadar günü gününe dedi.
Gamu2105 Serpiiilllo canım bende daha dün yaptırdım, 11+6 günlük diye biliyordum usg de 12+3 günlük çıktı, ikili tarama testi 11 haftadan sonra yapılıyor, yani gidip yaptırabilirsin