Uzun zamandır kullanmadığım bir ziraat banka kartım vardı. Banka kartı yani normal içinde para varsa vardır yoksa yoktur. Bugün banka beni aradı ve borcum olduğunu söyledi bir baktım kart eksiye düşmüş. Böyle bir şey nasıl olabilir banka kartı neden eksiye düşer ?