Deletedmom82 canım özür dileyerek yazıyorum hepimiz hamileyiz neler istiyoruz hayale diyoruz ama durumumuz yok demişsin eski yazılarına baktım da
Oda süsleme hak sormuşsun
Bebek kıyafeti süslenmek istiyorm diye fikir sormuşsun
Eşinizden ne isticeksin demişsin beştaş istemişsin
Bunalr hiçbiri bebeğin sağlığından daha önemli değil bebeğin 1AY kadar geriden geliyormuş bu bnce buradaki en önemli konu.
Durumumuz yok yazınca okuyup üzülüp bide tasalanıyorum sonuçta hamileyiz bizde herşeyi dert ediyoruz kendimize Emin’im bir cok kişi benm gibi üzülüyordur.