Gizemydag Kızlar tansiyonum falan normal çıkmasına rağmen iki gündür baş dönmesi ve halsizlik yaşıyorum 20+4 günlük hamileyim dün gece acile gittim bebek gayet iyi dediler neden olabilir fikriniz var mı 😔
fyznrilter Gizemydag Ani hareket etmiş olabilirsiniz ondan kaynaklı olabilir. Çok yormayın kendinizi ☺️
gldn065807 Gizemydag canım bende aynıydim b12 düşük çıktı maleswf iğne kullanıyorum vitaminlerine baktır bence
fyznrilter Gizemydag çok yormamaya çalışın kendinizi bir iş yapıyorsanız dinlenin sonra devam edin dinlene dinlene yapın 😌
Prensannesi38 Bende aynı haftadayim aynı sıkıntilar bendede var bas ağrısı ve halsizlik ama bende kansızlıkta var sanırım ondan kaynaklı 😑