Merhaba arkadaslar
İki haftadir bir akintim var az ama sık geliyor dune kadar aslinda cok sknti olacagini sanmadim doktorumla dun konusurken o sordu idrar gibimi geliyor sivi dedi amniyon sivisi olabilir mi dedi bende anlamiyorum daha 19+3gunluguz ve cogul gebeyim gece uyuyamadim basina boyle hisey gelen var mi yani erken suyu gelen benim gerci suyummu. Geliyo onu anlayamadim ama doktorumda carsambaya bosmus malesef o gune kadar bekliycez