Kizlar merhaba,
30+6 günlük hamileyim.
Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Bugün vajinada bı batma hissediyorum böyle sanki iğne var da ara ara içeri doğru batıyor gibi ( benzetmeden dolayı affınıza sığınıyorum) normal mi? Yaşayan var mı bu tarz bı sorun?