Gece_mavim0 Adetime 4 gün var çok kötü kasık ağrımla ve sancıyla uyandım normalde sancı hiç bir zaman çekmem ilk idrarla test yaptım negatif acaba tutmadı mı yoksa erken mi?
Yagmur00 Gece_mavim0 belki umut olur benim de oyle oldu test negatif cıktı sorna adet olamadım gıttım hamılemıysım
Asena17 Gece_mavim0 ben adete 4 gun kala test yaptim cikmadi 2 gun kala yaptim cokk silik cizgi cikti betam 19 du suan 15 haftaligim
Gzmklnnc Adetinizi bekleyin gecikirse erken gebelik testi yapın diğeri zor gösteriyor testten sonrada kan verin inşallah vardır 🥰