HassasAnne Bende aynı şekilde iki defa test yaptım..Günüm geçmediği için ilk yaptigimda sizdeki gibi silik çıktı ama son yaptigimda oldukça belirgindi 😍😍 Ben hamileyimmm❤
esmanurky portakalcicegii hayırlı olsun canım darısı bana inşallah bende yarım sabah test yapacağım 🤲🤲 3 gün var benimde insallh güzel haberlerle gelirim 🥰
portakalcicegii esmanurky teşekkür ederim kuzum henüz kan sonucu alamadım hayırlısı olsun. Seninde güzel haberlerini bekliyorum 🙏🌸